August 03, 2009

Am buzy katanya....

Kelakar gila...bos kata aku sibuk lately nie...

bos : HOW ARR (trademark bos sambil garuk-garuk montot)..buzy arr Ina...sambil senyum-senyum...

me : Senyum sajork....

bos : U are doing ur assignment ka!!! HOW ARR (lagek sekali)...

me : Senyum lagek..speechless...

bos : okey lohh...saya tak mo ganggu you...

me : yer ler sangat aku buat assignment...aku tengah menghapdet belog ni boss...hapdet belog bos kasek cantek lagek...miahhahahahahahah...

p/s : Sepah-sepahkanlah paper ataih meja..pastu sila fokus yer (fokus katanya....).. betoi-betoi depan screen computer.....

3 comments:

DaniTheGirl said...

hupdate blog tapi tulisan kocit, kalerpul bagai nak rak payah nak baca

dyana said...

kak ina...sy sentiasa sukung kak ina..edup kak ina..yeah...!!!..heheh..apa yg aku merepek ni..kak ina fhm ke..sy pun tak faham..buat2 fhm je la...

axie said...

canteknya "bekgron" dia..
kak ina yg gagdet umur aunie tu napa tak leh baca..? masa buat tu, jgn klik yg besar pilih yg mini jekk kalau nak letak kat sidebar tepi tu..